Επικοινωνία 2106199378

Τρόποι Αποστολής

ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Η παράδοση των διαθέσιμων προϊόντων πραγματοποιείται εντός εύλογου χρόνου και οπωσδήποτε εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την εξόφληση του προϊόντος. Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν έχει παραδοθεί σε εσάς, ή δε σας έχει ειδοποιήσει η εταιρία κούριερ για την παράδοσή του εντός 30 ημερών, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε στο e-mail info@cookinghellas.gr και θα εξασφαλίσουμε ότι θα σας παραδοθεί εντός επτά επιπλέον ημερών.  Αν τελικά δεν μπορέσουμε να σας παραδώσουμε το εμπόρευμα ούτε εντός αυτής της προθεσμίας, τότε έχετε δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής σας και επιστροφής των χρημάτων σας, με αποστολή σχετικής ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην ίδια διεύθυνση email.

Η παράδοση γίνεται με υπηρεσία κούριερ σε ήμερα και ώρα που εξαρτάται από την εταιρία κούριερ και ο αγοραστής είναι υπεύθυνος να παραλάβει το προϊόν που αγόρασε από αυτή. Αν η παραγγελία έγινε μέσω του συμβούλου πωλήσεων, και συμφωνηθεί κατά την παραγγελία, η παράδοση θα γίνει μέσω του συμβούλου πωλήσεων, σε ήμερα και ώρα που θα συμφωνηθεί με τον καταναλωτή. Η παράδοση με την εταιρία κούριερ που συνεργάζεται η εταιρία έχει επιπλέον κόστος 5€ για κάθε περιοχή της Ελλάδας, εφόσον το συνολικό ποσό αγορών δεν ξεπερνά τα 50€.
Η εταιρία επιφυλάσσεται να παραδώσει το προϊόν με άλλο μέσο ή με ειδική αποστολή, καθ’ υπόδειξη και επιπλέον χρέωση του καταναλωτή. Η εταιρία δεν παραδίδει τα προϊόντα σε τρίτους καθώς και σε ανηλίκους ή σε άτομα υπό κηδεμονία, χωρίς γραπτή εξουσιοδότηση, του καταναλωτή γονέα ή κηδεμόνα τους. Σε περίπτωση συνδρομής γεγονότων ανωτέρας βίας, στα οποία περιλαμβάνεται η πανδημία από τον SARS-CoV-2, η εταιρία δεν φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας, θα κάνει όμως το καλύτερο δυνατόν για την ταχύτερη παράδοσή του. Η Εταιρία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις σε περίπτωση ελλείψεως άμεσης διαθεσιμότητας των προϊόντων. Ο καταναλωτής μπορεί να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας του στα τηλέφωνα της εταιρίας, όπου μπορεί να εκφράζει και τα παράπονά του.
Τα προϊόντα μας είναι πάντοτε διαθέσιμα. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν τελικά δεν είναι διαθέσιμο, θα ενημερώνεστε σχετικά με e-mail  για την ακύρωση της παραγγελίας και την υπαναχώρηση από την πλευρά μας από τη σύμβαση αγοράς και θα σας επιστρέφεται το τίμημα που έχετε ήδη καταβάλλει.
Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε απαραίτητο μέτρο για την ορθή αναγραφή των τιμών στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και στον ιστότοπό της. Αν παρ’ ελπιδα  λόγω τεχνικού σφάλματος, υπάρξει σφάλμα στη τιμή θα ενημερώνεστε σχετικά  με email για την ακύρωση της παραγγελίας και την υπαναχώρηση από την πλευρά μας από τη σύμβαση αγοράς και θα σας επιστρέφεται το τίμημα που έχετε ήδη καταβάλλει.
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει ή/και αποσύρει τις προσφορές οποτεδήποτε με απλή ενημέρωση με ανάρτηση στο ηλεκτρονικό κατάστημά της. Η ενημέρωση για το τι ισχύει κάθε φορά θα αναρτάται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και θα ισχύει για το μέλλον.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
Δικαίωμα υπαναχώρησης έχει ο καταναλωτής αποκλειστικά και μόνο εάν αγόρασε το προϊόν εκτός του φυσικού καταστήματος της εταιρίας ή μέσω διαδικασίας ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο καταναλωτής μπορεί να παραλάβει τα προϊόντα που παρήγγειλε χωρίς δέσμευση και ισχύουν τα κάτωθι: Παραλαβή από τον καταναλωτή θεωρείται και η από ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, απόκτηση της φυσικής κατοχής του αγαθού. Ο καταναλωτής δικαιούται δυνάμει του Ν 2251/1994, να δηλώσει αναιτιολόγητα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την επομένη της παραλαβής του προϊόντος ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση με αποτέλεσμα να του επιστραφεί από την Εταιρία μας το αντίστοιχο ποσό με τυχόν έξοδα αποστολής της παραγγελίας, χωρίς καμία δική του οικονομική επιβάρυνση εκτός από τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής της επιστροφής, τα οποία θα καταβάλλει στην εταιρία κούριερ επιλογής της εταιρίας έναντι της εκάστοτε τιμολογιακής πολιτικής αυτής, ύψους σήμερα περίπου 5€ για αγορές μικρότερες των 50€. Η αποστολή της επιστροφής θα πρέπει να γίνει στη διεύθυνση Cooking Hellas, με έδρα την Λεωφ. Κηφισίας 58, Μαρούσι, 15125,  τηλ. 210 6199378.

Μόλις η εταιρία παραλάβει την επιστροφή θα ακολουθήσει αξιολόγηση σύμφωνα με τους κατωτέρω όρους και θα σας αποσταλεί αντίστοιχη ενημέρωση μέσω e-mail. Η εταιρία θα επιστρέψει στον καταναλωτή την αξία του προϊόντος και των εξόδων της αρχικής αποστολής (αν ο καταναλωτής επέλεξε ακριβότερο μέσο αποστολής επιστρέφεται μόνο η αξία της φθηνότερης αποστολής που προσφέρεται από την εταιρία, εάν και εφόσον η απλή αποστολή χρεώνεται) με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την πληρωμή, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα λάβει γνώση για την υπαναχώρηση και εφόσον προηγουμένως: λάβει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, στην αρχική του συσκευασία άθικτη, χωρίς να έχει αποσυσκευασθεί, μαζί με όλα τα έγγραφα και τα έντυπα, πληροφορίες, οδηγίες κλπ, που περιείχε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο (τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής της επιστροφής δεν επιστρέφονται). Σε περίπτωση ειδών προσφοράς θα πρέπει να γίνει επιστροφή ολόκληρου του πακέτου. Ειδικότερα, σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρία θα υποχρεούται στη διάρκεια της περιόδου αυτής να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής. Κατόπιν αυτής της ενημέρωσης η εταιρία δε θα φέρει άλλη ευθύνη αφού ο σχετικός αντιλογισμός διέπεται από τη σύμβαση που έχει υπογράψει ο καταναλωτής με την εκδότρια της πιστωτικής κάρτας Τράπεζα.

Για τη γρήγορη και χωρίς προβλήματα εξυπηρέτησή του ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το έντυπο υπαναχώρησης που συμπεριλαμβάνεται στα έντυπα που του παραδίδονται με την αγορά του προϊόντος, χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό.

Εξαιρέσεις: Εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης: προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από την εταιρία με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης,  η προμήθεια σφραγισμένου ψηφιακού περιεχομένου επάνω σε υλικό μέσο, γενικά σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού, ή σφραγισμένου ψηφιακού φορέα με συνταγές μαγειρικής, ή σφραγισμένου εντύπου με συνταγές μαγειρικής ή άλλο υλικό προστατευόμενο από πνευματική ιδιοκτησία, τα οποία αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, η προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.

Εάν δεν έχετε λάβει το e-mail επιβεβαίωσης αποστολής της επιστροφής σας μπορείτε να στείλετε email στο info@cookinghellas.gr με θέμα “Ακύρωση Παραγγελίας” αναγράφοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Για την εξυπηρέτησή σας, το τμήμα ακυρώσεων λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:30 έως 15:00.

Η εταιρία δεν ευθύνεται για άμεσες, έμμεσες, ειδικές, τυχαίες, επακόλουθες ζημίες του αγοραστή ή για διαφυγόν κέρδος αυτού, ούτε για ζημιά στη φήμη, την πελατεία ή την υπόληψη του αγοραστή, ή για το κόστος παροχής υποκατάστατων προϊόντων και υπηρεσιών, τα οποία προκύπτουν από ή σχετίζονται με τις συμβάσεις αγοραπωλησίας που καταρτίζονται μέσω της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού της καταστήματος ή από την  χρήση, αδυναμία χρήσης ή λειτουργίας ή αστοχίες αυτών.